Da var prosjektet ferdig



Fem store og to små heklede lommebøker ble resultatet. De fargerike retrostoffene er brukt som fór, og perlene er brukt til å gjenta oransjefargen på utsiden av pungene. I de store lommebøkene er det plass til både penger og mobiltelefon, mens de små har plass til mynter.
Dette ble en forsiktig start på våren og sterke farger. Har mye igjen av stoffene og har lyst til å finne på noe lurt å lage av dem. Noe skikkelig fargerikt og sommerlig!
Fremgangsmåten for å lage lommebøkene finner du her.
(Lommebøkene kommer jeg til å legge ut for salg på butikken min på Epla.no.)

Kommentarer

Veldig veldig flotte! Du er til stor inspirasjon. Ikke det at jeg lager det samme, men jeg frydes i sjelen over å se så flotte ting bli laget. ;-)
Selv er jeg fanget av bluesen i dag og har blogget om det. ;-)
God helg og god klem flinke flotte kvinne!
Våren kommer snart, men først må solen komme. Det skjer 21. januar, her hos meg i Mørketidslandet.
Anonym sa…
Så fine:-)
God helg, klem Hege.
kjempefine. Jeg jobber på et kurssenter - og vi har et kurs der hvor det er meningen deltakerne skal komme seg ut i jobb - nå har vi startet prosjekt hvor de skal lage ting som de skal selge - kommer til å bruke bloggen og oppskriftene dine flittig:)
Marte sa…
SÅ fine de er!
Skal ha meg en tur inn på epla og kikke:)

Klem!
Hanne sa…
RÅ stilige :D disse var kanon fine :D
Judith sa…
Kjempefine.
Det må jo være en fin ting å lage av prøvelappene til de søte små også!
Bodil sa…
Lekre og forseggjorte :) Ha ein fin kveld :)
Unknown sa…
Så flotte... :O)
Likte så godt det grove ullstoffet mot de fargerike retrostoffene... :O)

Så flott bloggen din har blitt!

Klem
De var kjempefine! Veldig fin kontrast med den ensfargete ullen mot det mønstrete lyse stoffet inni. Perlene var prikken over i-en! Takk for inspirasjon, har lyst til å lage noe lignende på sikt! Ha en fortsatt god helg! :)
Lykkelita sa…
Åh, så lekre... Vil lære å sy... Tror bare jeg rett og slett må øve, for den dagen jeg klarer å lage slike ting kommer jeg til å bli superfornøyd...
Kreative, flinke og snille deg som deler - takk:)
De ble skikkelig tøffe :) Ønsker deg en fin kveld!
FIOLINESBLOG sa…
Så koselige lommebøker, eller pengepunger som jeg ville kalt dem som lita.
Sånn en liten en til mynter, som passer i en liten barnehånd. På en tur i butikken for å kjøpe gjær til brødbakingen kanskje?
For det er viktig å slippe barna ut i vanlig hverdagsliv igjen, uten for mye kontroll. Hva skal det bli av dem?
fiolineklem
Ruuthie sa…
Men så fina börsar du har gjort!! Himla härliga!
Ha en skön vecka:-)
ååååh!! så fine!! :)
Efwa - Medea sa…
Vad glad jag blir av de ljuvliga färgerna! Väldigt fina.

Populære innlegg