Fantasi eller virkelighet

Et foto viser ikke alltid virkeligheten, det kan manipuleres og redigeres til det ukjente. Man kan klippe og lime sammen en virkelighet, en fantasiverden eller bare pynte litt på sannheten. At et bilde aldri lyver er vel en sannhet som hører fortiden til.
Jeg har lenge hatt lyst til å lære meg mer om bildebehandling og redigering. Å prøve ut forskjellige muligheter på egenhånd etter prøve og feilemetoden, er en form for læring jeg liker godt. Bildet over er et resultat av litt ekseprimentering. Teksten sier jo sitt.

Kommentarer

Morsom idé :) Det er likevel fortsatt mange som tror at et bilde ikke lyver... egentlig rart...

Ha en fin kveld!
Jannicke sa…
så koselig!! gøy å leke seg litt :o)
Klem J.
Pia sa…
Kul eksperimentering! Sjøl er jeg blanko på det meste av fotoredigering, og beundrer de som får til å skape magi ved å bruke photoshop.
..så morsomt - jeg liker også å leke med bilder..

Ha en strålende fredag!

KlemKKann
GundaM sa…
kan ingenting om redigering og bildebehandling jeg, klarer bare klippe vekk det i ytterkantene men javisst finnes det muligheter der ute ;)

spennende eventyrverden du har fått lagd deg da, kos deg videre!

god helg!

Populære innlegg