Tiden går og om ikke så lenge; 10.000 besøkende

Det er ikke alltid så lett å få tid til alt en må gjøre. Eller rettere sagt; tid til det en har lyst til å gjøre. Å oppdatere og lage innlegg til bloggen er en av dem. Følte det var på tide å lage et nytt innlegg nå, og jeg lar denne collagen av utklippsbilder pryde innlegget. Har lagt ut bilder av noen collages tidligere men tenkte at det ikke skadet å vise et eksempel til. Håper at jeg om ikke så lenge får lagt inn noe nytt og mer spennede.
Samtidig vil jeg nevne at jeg begynner så smått og nærme meg 10.000 besøkende på bloggen. Jeg har i den forbindelse tenkt å markere dette. (Har i min stund i bloggverdenen sett at mange markerer dette, og stiller meg bak tanken om at det alltid er greit å ha en anledning å feire!) Har ikke bestemt meg for hvordan dette skal markeres, men tenker det kommer til å bli en slags giveaway med noe egenprodusert. Kanskje du har noen ønsker på hva du eventuelt kunne tenkt å få ? Kommer tilbake til dette i et senere innlegg.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Lenemora sa…
Hei, jeg ser det er en stund siden jeg har besøkt bloggen din, de kronene var utrolig, UTROLIG fine!!! Så ikke så vanskelig ut å lage heller - takk for at du deler det, veldig morsomt og dekorativt!

Ha en fin uke!

Klem Lenemora
Så hyggelig med så mange besøk..det fortjener du..og mange flere blir det nok...du som er så kreativ finner sikkert på noe supert til giveaway...de lommebøkene dine er jo veldig lekre....
Ha en kreativ aften!!!
Ulla sa…
Hejsan .


Via en länk på en blog så fann jag din blog och dina hantverk .Verkligen trevlig blog att besöka.
Ulla

Populære innlegg