tirsdag 1. mars 2011

En liten sniktitt...


Perler på ei snor, fargerikt og sommerlig... Det er dette jeg holder på med om dagen.
Siden jeg er så heldig å ha vinterferie har jeg ekstra god tid til å holde på med mine puslerier.
......................................
(P.S. Jeg skjønte av kommentarene i forrige innlegg at det var flere som ikke kjente til at Epla har en egen avdeling med butikker som selger brukte ting. For de som er interesserte så kan jeg informere om at Epla har en håndlagd-, en mote- og en samleravdeling. (Klikk på de turkise ordene for å ta en titt i de forskjellige avdelingene. Kanskje du finner noe fint!)

6 kommentarer:

Fies notiser sa...

Smykker? Hårpynt? Gardinbånd? Fint uansett :-)

Litt av Mitt sa...

Oj, her var det mange flotte farger og perler!

Janne i Fagerlia sa...

Dette så spennende ut.

Ruths datter sa...

Lekkert og spennende du.
Klem

KKannDesign sa...

Oj - så spennende!!

Ha en finfin fredag!

SmilKKann

Mettemor sa...

Nydelige farger! *trykker på "liker"*