tirsdag 26. oktober 2010

Kort med glansbilder

Jeg valgte å laminere noen av glansbildene mine slik at de kunne bli dekor på kort. Kortene er kvadratiske i formen og doble. Annen dekor er ullfilt, tekst og hjerter av nabbiperler. Inni kortene er det et farget innleggspapir til å skrive på. I kortryggen er det ei snor. Når man setter sammen ulike elementer til en liten komposisjon, som jo et kort er, er valget av farger viktig for å få til en helhet. Dessuten bør jo materialene også passe sammen for å få fram et bestemt uttrykk.

6 kommentarer:

Frk. Fosli sa...

Så herlig at du er tilbake på bloggen din med dine kreative sprell :) Du har vært savnet! Disse kortene var utrolig fine. Spennende kombinasjoner.

Fru sommerfugl sa...

Så kreativ du er. Nydelige kort, hadde blitt glad for et slik! Gleder meg til flere kreative innlegg fra deg:)

Vibekes lille grønne sa...

Takk for koselig kommentar om jakken min! :) Hyggelig å ha deg tilbake på bloggen med fine kreative inspill igjen! :)

huset i husvik sa...

For en god ide! Dette må prøves. Du ahr mange gode ideer. jeg legger meg til !!

hilsen Helle i HiH

mi-rachel sa...

veldig søte kort!

Vannhull sa...

Hei :)
Så koselig du ville være med på blogglotteriet mitt :)

Kjempesøte kort!! Du er skikkelig kreativ!

Ü