Skisser -kan du gjette hva mitt neste prosjekt er?

Idéer bør komme ned på papiret slik at de ikke blir glemt. Innimellom er jeg flink og får idéene skissert ned, og kanskje en dag blir de satt ut i live. Mitt neste prosjekt kan dere se på en av tegningene under, men jeg sier ikke hvilken. Noen hemmeligheter må man ha, iallefall noen dager. Tenker jeg er tilbake med et nytt innlegg om et par dager eller tre, og da skal du få vite.

Vil samtidig igjen etterlyse om det er noen som har latt seg inspirere av Fin i Formen og ønsker å dele det de har laget med andre? Send meg i så fall en mail (finiformen@gmail.com) med bilder av ditt arbeid. (Skriv gjerne noen ord om det du har laget også.) I slutten av måneden vil jeg så lage et innlegg der de innsendte arbeidene blir presentert. Har du egen blogg linker jeg selvfølgelig til deg. Jeg venter i spenning! Har allerede fått et bidrag og håper det blir flere.

Kommentarer

FO - 2 sa…
Til og med skissene dine er vakre, så dette blir bra! :)
Kermaikk?
Bare en gjetning... ;)
Grethe sa…
Dette var noen vakre skisser :0)
Veldig flink til å tegne :)
ser ut som til kermaikk:)

klem klem
Tydelig å se at du er en ekte kunstner;) Skal du begynne med karamikk også- blir superspennende dette her;) Håper du får inn mange bidrag til månedens inspirasjon..det er nok mange flere enn meg som blir inspirerte av deg!! Sukk..tegningene dine var bare så nydelige;)
Ha en fin kveld!
Margrethe sa…
Må bare si at det ikke er keramikk :)
Unknown sa…
Jeg blir stum av beundring!!
For noen flotte skisser!!! I min drømmeverden lager jeg SÅ flotte skisser du som har gjort der. Men i min virkelige verden kommer jeg aldri så langt. Og skissene hadde ikke blitt så fine som dine.
Jeg håper å få se noe spennende i organiske materialer, ser du har tegnet noen flotte organiske former.


Hilsen Linetoppen
Ragna sa…
Hei du! Jeg blir veldig inspirert av bloggen din. Men jeg får ikke laget så mye dessverre... Kanskje hvis du fortsetter å be om bilder, da får jeg laget noe til slutt?
Bare Beppe sa…
åh... den som kunne tegne sånn som du ;) Da skulle jeg tegnet masse da. Blir spennende å se hva du har i "hodet" :) Klem Beppe
Frk. Fosli sa…
Venter i spenning på mer inspirasjon fra deg :)
h.espe sa…
Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!!

Første gang jeg er innom deg, og for en inspirerende og herlig blogg du har - her kommer jeg gjerne tilbake... :o)

Ønsker deg fortsatt fine sommerdager!

Klem
Min stil sa…
Hei hei. Blir spennede å se, men de skissene var jo så vakre i seg selv at man kunne rammet de inn og hengt på veggen :)
Ønsker deg en fin helg.
Klæm fra Susanne
Jannicke sa…
Skissene så spennende og lovende ut!

God helg :o)
J.
Jeg gleder meg til å se ferdig resultat. Jeg tipper at du lar deg inspirere av blomster, men nødvendigvis ikke i botansike materialer: )
FIOLINESBLOG sa…
mmmmmm nyter å se bloggen din:)
så mange flotte linjer og former!
jess, her venter jeg meg noe som er mykt i uttrykket og hardt i materialet?
men det er bare en ren gjetning?
fiolineklem;)
Katrine K sa…
Så spennende, du har så fine skisser! Liker nettbutikken din også, flotte arbeider!
Anonym sa…
Nydelige tegninger!
Hei hei,
Kom tilfeldigvis innom deg og her virker det inspirerende. Jeg er alltid på utrikk etter inspirasjon så her skal jeg blafre meg igjennom - kommer helt sikkert tilbake for ble også litt nyskjerrig på hva du holder på med...:) Kom gjerne innom hos meg å se hva jeg maler.
Ha en fortsatt fin og inspirerende sommeruke ønsker Solveig
Loise sa…
Må berre sei at du er MEGET flink til å tegne, og det er ikkje ofte eg seier til nokon;-) Har du gått kunst og handverk på høgskule?

Populære innlegg