lørdag 26. februar 2011

Tara Donovan

På et tilfeldig besøk på en blogg oppdaget jeg kunstneren Tara Donovan og instalasjonen som bildene under viser. Jeg ble veldig begeistret for dette flotte kunstverket, herlig form og lysspill!Måtte undersøke litt mer om kunstverket og fant ut at det er laget av plastkopper! Tenk at det går an å lage noe så vakkert av plastkopper. Jeg blir alltid så fasinert når jeg ser hva som kan lages av enkle midler. Etter et besøk på Ace gallerys nettside fant jeg ut at Donovan bruker forskjellige hverdagslige forbruksting, som sugerør, papptallerkner, blyanter, papir og tape i sine kunstverk. Ta en titt her vil du se flere bilder.

5 kommentarer:

Fröken Prickig sa...

Fantastiskt! Och vilket tålamod, att hon inte ger upp efter 100 muggar utan bara fortsätter:)

Anette sa...

Så stilig!! Skulle gjerne hatt et sånt kunstverk i huset...

Sylke sa...

Dette var veldig kreativt :)

GNIST sa...

Utrolig stilig!

mi-rachel sa...

fasinerende!