tirsdag 1. februar 2011

Hårspenner med knapper


I går fikk jeg endelig tilsendt flere hårspenner og jeg kunne sy fast formene jeg har laget. Formene består av en knapp og heklet sirkel. Synes igrunnen de ble riktig så søte. Knappene jeg har brukt er noen av de jeg kjøpte på butikken Serendipity på Epla- samler, og som kanskje noen av dere kjenner igjen fra innlegget her.
Hårspennene blir lagt ut for salg på Epla, forhåpentligvis i kveld. Jeg har flere arbeider som skal på Epla, men så var det tiden da... Døgnet skulle hatt flere timer, slik at jeg hadde fått tid til alt jeg skulle ha gjort...
Har ikke fått tenkt noe videre på idéen med pengesedlene, men det var artig å lese kommentarene som ble lagt igjen på innlegget. Det var flere som syntes sedlene måtte være fine å bruke til collager. Jeg er enig i det, men det er nok ikke det som er idéen min...

8 kommentarer:

Atelier Kari sa...

Flotte hårspenner! Kanskje jeg skal forsøke å lage meg en? Ha en fin dag!

anne - moseplassen sa...

skikkelig søte :) sikkert fine i håret, sånn litt pynt uten å ta over.

Cilipus sa...

Så fine spenner !
*Cecilie

Kort og Søm sa...

Kjempe fine! :O)

CosiFanTutta sa...

Søte og unike hårspenner : )

Sylke sa...

Så fine hårspenner du har laget! Kreativt å bruke knapper, og kanten rundt passer så godt!

Moan sa...

Du lager SÅ mye flott!
En dag skal jeg komme innom butikken! :)

KKannDesign sa...

Hei hei hei - så masse flott du viser - herlig!

Ha en super mandag!

SmilKKann