onsdag 10. november 2010

På kjøkkenhylla

På den ene kjøkkenveggen har jeg to hyller hvor jeg setter forskjellige ting: oppskriftsbøker, olivenoljer, vaser, tebokser og annet kjøkkenutstyr. Har også flere bilder på hyllene, synes dette gir et lunt og personlig perg.

Tok noen bilder av ståltrådstjernene på den ene kjøkkenhylla i går. Stjernene er forresten lagt ut for salg på Epla. Håper jeg snart får perlene og metalltråden jeg har bestilt, da blir det også stjerner med røde, turkise, grønne, rosa og champagnefargede perler.

3 kommentarer:

Lillis verden sa...

Koselig med litt dill på hyllene :) Stålstjernene dine er kjempefine! Gleder meg til å se flere varianter :)

Bodil sa...

Så vakre og stilfulle stjerner :)

Turid sa...

Hei, ser det er en stund siden jeg har vært innom hos deg. Flott at du er tilbake igjen for fullt med blogging. Skal garantert komme igjen, ofte.

Disse stjernene er veldig stilrene og flotte. Julepynt og helårspynt helt i min stil.

Klem og masse hilsen Turid