mandag 19. oktober 2009

Mottaker ukjent

Kanskje er det du som blir mottakeren til denne gaven! Har du meldt deg på giveawayen er sjansen der i alle fall, for oppi pakka ligger sjalet og kortene du kan vinne.

Gavepapiret er fire sider fra et ineteriørblad som er tapet sammen til et stort ark.
Hjertet på kortet er perlet på brett med rørperler til å stryke.Synes hjertene fikk vaffelpreg over seg, spesielt på den siden som har blitt strykt.
Så gjenstår det bare å se hvem jeg skal sende pakken til, men det blir ikke klart før på fredag...

14 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Så spennende da!

Lykkelita sa...

Kan jo bare krysse fingrene her:) Pakken ser strålende ut - tar gjerne i mot!
Genialt med perlene, de har vi mange av her i huset:)

Hilsen fra nord

Jannicke sa...

...håpe - håpe!!

Klem J.

Hanne sa...

Så utrolig fin innpakning. Spørs om mottakeren har hjerte til å åpne den, da. :-)

Turid sa...

Så spennende pakke det ble. TAkk for ideen med perlene. Jeg har en stor boks med disse etter at guttungen hadde dilla på det i førskolealderen. Nå vet jeg hva jeg skal bruke dem til :-)

Heidi`s hvite perle sa...

Krysser fingrene!! :):) Håper og håper:)

Gul Hverdag sa...

å så stilig!!!

Nå fikk jeg bare enda mer lyst til å vinne!!!
Heldiggrisen den som vinner det sjalet asså, det er så pent! Klarer ikke å få det ut av hodet, hehe...
Tvi tvi til alle deltakere!!!

lise sa...

Nydelig pakke! Selv er jeg relativt flink til å gi bort, men pakkingen, den er det verre med. Godt å ha et forbedringspotensial, dog!

Marte sa...

Du er bare så fix, som vi sier her:D
Likte veeldig godt kortet! Eller lappen...Nydelig!

Mettemor sa...

Wiii! Så spennende.

Utrolig mange inspirasjonstips å få fra bloggen din. Den vil bli besøkt regelmessig framover mot jul. :-)

Påbegynt - såvidt - prosjekt hjemme hos oss er adventskalender. Tihi.

Ha en fin dag!

Y`s design sa...

Å hælighet for en flott innpakning..en gave iseg sjøl bare den.. Stilii.

Beate sa...

Det er så artig å se hvordan noen kan få gull ut av gråstein (eller gråpapir) om du vil!

Hadde satt pris på å vinne, jeg med ;)

Solli sa...

Dette så jo kjempespennende ut. Nydelig med de hjertene :-)

jofridsquilt sa...

Eg er kansklje for sein, men g synes dette såg spennende ut. Helsing Jofrid