Arbeider laget av Fin i Formen-lesere

Så var det igjen tid for det faste månedlige innlegget med arbeider laget av dere lesere. En stor takk til Groskro´s verden, Fiolinesblog og Tvärslå som deler sine arbeider med oss.


Skaperen av denne herlige, grønne krona er eieren av bloggen Tvärslå. I en mail skriver hun: Inspirerad av din blogg ville jag testa att göra en ullkrona... Inspirasjonen kommer fra Ei ullen krone. Hele innlegget med krona kan du se på bloggen hennes her.

Fiolinesblog kan du se mer av disse lekre pulsvarmerne. Flere bilder og fremgangsmåten deler Fioline med oss her. Inspirasjonen sier Fioline at hun fikk fra armbånd med perlemorsknapp.

Groskro´s verden har også laget en variant av armbånd med perlemorsknapp. Svart og knall rosa ble en tøff fargekombinasjon. Innlegget med armbåndet finner du på bloggen hennes her.

Har du laget noe med inspirasjon fra Fin i Formen? Og vil du vise arbeidet ditt her? Send meg i så fall en mail og si i fra, så blir det et tilsvarende innlegg i slutten av neste måned med ditt arbeid.

Kommentarer

så flott at folk lar seg inspirere :) og enda bedre at de lar deg få dele med oss andre!

Den grønne ullkrona synes jeg var helt vanvittig fin, jeg digger kroner, og den inspirerete meg til videre kreasjoner :D
Fine ting- artig å se hva andre lager etter din inspirasjon;)
Jättefin ullkrona och pulsvärmare. Har kikat lite längre ner i dina inlägg och gillar arrangemanget med rönnbär och gröna blad som du virat ihop. Rosorna i pinnvasen är också läckra. Ja alltihop på din blogg ger mig inspiration. Skall försöka mig på att göra en krona till helgen.

Ha det gott!
du har så roliga och inspirerande idéer. Hälsningar Ann från Åland
Groskro sa…
Den grønne krona var skikkelig kul!! :-)
Anonym sa…
Så morsomt dette var! Og bloggen din er virkelig til inspirasjon. :)
Beate sa…
Jeg har reklamert for bloggen din i bloggen min i dag. Håper du syns det er greit :)
Oj her var det sååå mye fint - takk for titten!

SmilKKann
Hanne sa…
For en fantastisk blogg du har. Denne blir straks lagt til favoritter :)Ønsker deg ei fin helg :)
GundaM sa…
Wow, den krona var bare digg!!! Og så fin og grønn da ;)

Stilige pulsvanter og, knapper har ejg da mere enn nok av men strikkeferdigheter...? Får en kjøpt det, hihi

Ønsker deg ei riktig fin helg videre!
Lindus sa…
ååå eg elsker knapper!!! gøyt å se alt det fine du lager.. Det stråhjertet fra innlegget over må jeg bare prøve å lage en gang!! :) takk for herlig inspirasjon.
Lindus

Populære innlegg