Feiring av 10.000 besøkene med giveaway

Da har telleren rundet 10.000 besøkende og dette skal, som lovet, bli feiret med en giveaway. Først må jeg takke deg som kommer på besøk på Fin i Formen. Uten deg hadde ikke bloggingen vært den samme. Hyggelige kommentarer og tilbakemeldinger gjør også bloggingen inspirerende.
Har plukket ut fire Fin i Formen produkter som vinneren kan velge mellom. Dette er ei ullen krone,
fargerik eske, lommebok i ull (du velger hvilken)eller heklet smykke med perler. Jeg sender også med fire hjemmelagde kort til vinneren. (Klikker du på grønn skrift kan du se flere bilder av produktet.)


Ønsker du å være med i trekningen, behøver du bare å legge igjen en kommentar på dette innlegget der du skriver hvilken ting du ønsker deg. Ønsker du dobbel sjanse, linker du også innlegget (med det øverste bildet) på bloggen din. Si i fra om du linker. Trekningen skjer om to uker, altså den 03. juli. Lykke til!

Kommentarer

kuuul!!! JEG ØNSKER MEG DET GULE PINUP KORTET MED RØDE PRIKKER!!!! YEEAH!
Frk. Fosli sa…
Jeg må selvfølgelig kaste meg på denne sjansen, for jeg ønsker meg smykket :)
Hei Margrethe

Dette MÅ jeg være med på. Jeg ønsker meg den "ullne" krona.

Jeg er så enig med deg at det er motiverende og inspirerende å få kommentarer.

Jeg skjønner godt du har hatt så mange besøkende, ...og det på kort tid. Gratulerer
Rådyrveien sa…
Yeah! Jeg er med! Ønsker meg veldig det lekre heklede perlekjedet! Linker også så det blir 2 lodd på meg!
Ha ei super helg!

PS.¨
Forresten, GRATULERER MED SÅ MANGE BESØKENDE!!!
Camilla sa…
oohh..klart jeg vil være med.. :) Skal linke til deg og jeg!
Skal vi se..så mye fint å velge i her, men jeg ønsker meg veldig gjerne ei sånn fin lommebok..krysser fingre og tær her jeg sitter..
Skal selvfølgelig lage link til konkurransen din!!
Ha ei god helg!
Judith sa…
Du har en flott blogg, ble veldig lykkelig da jeg fant den. Du lager utrolig mye fint.
Jeg hadde blitt veldig glad om jeg vant ei ullen krone:-)
hei på deg, og grattis;)
så klart jeg vil være med,
ønsker med smykke...
kronen er også kjempefin, men tror det blir smykket, om jeg skulle være så heldig da...
Spennende.... Gratulerer med så mange besøkende. Hvordan får dere det til? Vinner jeg så ønsker jeg meg lommebok eller det grønne kortet.
Marten sa…
Gratulerer med jubileum! Du lager herlige og inspirerende ting! Jeg oppdaget bloggen bare for noen uker siden, men etter det har jeg vært fast gjest :) Jeg ønsker meg den ullne krona, i likhet med flere her. Tillykke med fortsettelsen!
Y`s design sa…
Grattis,ikke rart du har så mange besøkende til bloggen din,er utrolig mange flotte ting her.. Ønsker meg ei ullen krone,den falt jeg for..og linker selvfølgelig til deg i bloggen min..
Thorunn sa…
Gratulerer med jubileet - og flott blogg! Jeg prøver gjerne lykken - og det hekla smykket hadde jeg gjerne hatt rundt halsen!
For å doble sjansen linker jeg også....:-D
Stubbetufsa sa…
Hei, Margrethe!
Jeg setter bildet på min side og linker til deg! Og hvis jeg vinner, ønsker jeg meg perlesmykket!
Gratulerer med 10000, snart!
Stina sa…
Grattis med så mange besøk! Den esken synes jeg er så fin :-)
Jag vill också vara med i utlottningen! Skulle gärna vinna kronan, så kanske det blir ett vinterbröllop!
Grattis till alla besökare!

MVH
www.syfroken.se
Anonym sa…
Smykket du har heklet med perler!
Jannicke sa…
Åhh,
dette MÅ jeg være med på!!
Jeg er helt forelsket i den kronen du har laget ;o)
Gratulerer til deg med 10000!!

Ps : Jeg har linket deg nederst på min blogg ;o)

Klem og god helg!

Ps igjen : Jeg legger deg inn blandt favorittene mine. Du har så mye fint, og bloggen din er virkelig til inspirasjon!
Veronica sa…
Jeg falt helt for det heklete smykket, så krysser fingrene!

Ha en fin helg videre:)
Anonym sa…
Jeg satser på at vinnerlykken finner meg og ønsker meg derfor heklesmykket!

Ha en god helg!
Anonym sa…
Du har en sjusärdeles ljuvling till blogg!! Mina komplimanger!!

Agneta från Österlen & Sverige
Mrs. Monday sa…
GRATULERER med 10.000 besøkende og takk for en flott og inspirerende blogg! Jeg vil gjerne være med i trekningen og skulle jeg være den heldige ønsker jeg meg den fargerike esken. (Linker i bloggen min). God sommer!
Jeanette sa…
Gratulerer med mange besøk! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Ønsker meg heklet smykke jeg! Det var kjempe fint.
Ha en flott lørdagskveld!
Hilsen Jeanette
Moski sa…
Så mange fine ting du lager!
Jeg blir gjerne med i trekningen og ønsker meg kronen i ull. Legger inn en link til konkurransen din i min blogg.
(eddas) sa…
Hei...
Takk for kommentar:)
Melder neg på....men sliter litt med den linken....
SOLSAUM sa…
Fin og inspirerande blogg!

Eg vil gjerne vere med;.) Vinn eg vil eg gjerne ha den ullne krona!
... og eg har laga link til innlegget.

Ha ei fin helg!
Tidsfordriv sa…
Jeg vil gjerne være med. Ønsker meg den strikkede, tovede lommeboken. Klart jeg legger deg til blogglisten min. Du har en flott og spennende side.
Så flotte premier! Her vil jeg være med og krysser fingrene for at jeg kan stikke av gårde med en ullen krone. Ikke noe problem med å skjønne at du har mange besøkende - jeg kommer helt klart innom igjen!
Anonym sa…
Hej tjejen och tack för Ditt rara inlägg på min blogg! Jag har varit inne och tittat på Din nätbutik och blev helt bedårad av Dina smycken i silkesgarn och pärlor. Jag vill gärna lägga ut dessa på min blogg så småningom om det går bra. Fast jag behöver fem bilder om det går bra!

Hej från Agneta på Österlen
Anonym sa…
GLÖMDE BERÄTTA...... Du är så lik Er danska kronprinsessa Mary på fotot!!

Agneta
Anonym sa…
Jeg hiver meg på, og ønsker meg det nydelige smykket ditt!
Klem*
Frk. Fosli sa…
Hihi, jeg prøvde den oversettingsfunksjonen din bare av nysgjerrighet for hvordan en slik fungerer, og det var jo litt moro:)
Her på bloggen "Fin in shape" skriver du blant annet at "nice comments and feedback also makes the blog no inspiring".
Jeg velger å tro det motsatte, så her er atter en kommentar fra meg:)
Heidi sa…
Så inspirerende og fin blogg du har! Har linket og ønsker meg heklet smykke :)
Gratulere med 10 000 besøkende!
Hvis jeg blir trekt ut, vil jeg ha den fargerike esken. (Du vet jeg og farger...)

Lykke til videre!
Laila2207 sa…
Gratulerer så mye! Flott og inspirerende blogg du har. Jeg ønsker meg smykket, det er bare nyyydelig :-)
Litt om alt sa…
Først og fremst; Flott blogg og flotte ting du lager!
Vil gjerne være med i trekning, og ønsker meg...alt!*ler*
Går for lommeboka, det trenger jeg nå siden min er i ferd med å gå i oppløsning.
Rosetrend sa…
Heihei!

Jeg vil, som alle andre, gjerne være med i trekningen av et av dine flotte produkter. Om jeg skulle være så heldig å bli trekt ut så ønsker jeg meg en lommebok i ull. Forøvrig er din side allerede linket til min.

Ha en hyggeli st.hansfeiring!
garnlykke sa…
Kan ikke motstå å være med på konkurransen om at av dine flotte produkter:)
Jeg er svak for de søte pungene..:o)
Mari sa…
Vil først si at du har en veldig fin blogg og jeg blir veldig inspirert! Sist idag av ditt nyeste prosjekt med hekla smykker med perler :)
Så denne konkurransen må jeg være med på for det smykket var utrolig fint :)
Jeg har også linket til dette innlegget på bloggen min :)
Min stil sa…
Hei. For en fantastisk inspirerende og flott blogg du har. Fant masse jeg har lyst å prøve, må bare få tid til det først :) Jeg vil absolutt være med i konkuransen din og ønsker meg ullkrona! Jeg linker til deg og legger deg samtidig inn under mine favoritter, for dette vil jeg absolutt se mer av :D
Stor klæm fra Susanne
Bodil sa…
Klart eg blir med, og eg likar jo godt det hekla smykket, men vinnarlykke det har eg ikkje :)
Edrun sa…
For en flott og inspirerende blogg du har! Jeg vil gjerne være med og konkurrere, og jeg ønsker meg det hekla smykket med perler. Lenker til deg fra bloggen min også.
Hanne sa…
Jeg prøver lykken, og har falt pladask for alle dine premier, så om jeg blir trukket ut kan DU velge ;-)
Gratulerer med 10.000 besøkende - i likhet med mange av gjestene som har kommentert før meg skjønner jeg godt at bloggen din er blitt så popoulær. Den er inspirerende, flott og litt annerledes :-)
Pludrehanneklem
Her må jeg bare prøve lykken, for jeg falt pladask for det smykket med perler på! Ikke for det, alt det andre var jo lekkert det også:)

Linker til deg også, både med giveaway og link på blogglisten min, for hit inn vil jeg gjerne igjen!

Populære innlegg