lørdag 23. mai 2009

Heklet armbånd med silkeblomster og perler


I dag har sommeren kommet! Sola og varmen er bare helt utrolig herlig. Og tenk så heldige vi er som har flere slike dager i vente. Da jeg satt ut og dorma i sola kom jeg til å tenke på et sommerlig armbånd jeg hekla i fjor. Jeg måtte inn å finne det og tenkte at det kunne få en plass i bloggen. Knipset noen bilder og tok meg noen minutters pause fra sola til å lage dette innlegget. Armbåndet består av mange heklede snorer som er montert sammen. Jeg har heklet med silke- og bomullsgarn og har stort sett bare brukt luftmasker. Perlene er trædd på trådene på forhånd og så heklet inn i snorene. Til slutt sydde jeg fast blomstene. Som lås har jeg en hekla løkke og en perle. Nå skal jeg ut i sola igjen! Håper du også har en fin dag.

12 kommentarer:

Linea sa...

For et flott og sommerlig armbånd. :)

Ha en fin lørdagskveld videre:)

Bodil sa...

Så lekkert det var:) Du er jammen kreativ:)

Ninas Drops sa...

Herlig armbånd...Også synes jeg det er fint med ting som ikke alle andre har...
Drops

Hanne sa...

Aldeles nydelig :-)
Fortsatt god helg!
Pludrehanneklem

Perler på en snor sa...

Her var det mye fint, kjempefine armbånd også!

Jeg... sa...

Er det noe du IKKE kan?
Jeg blir helt overveldet av dine kreative evner - keep up the good work, og fortsett å dele med oss! :)

Duften av erteblomster sa...

Rett og slett vakkert!

Blir så inspirert hver gang jeg er innom deg :o)

Ønsker deg deilige vårdager,
Vibeke.

Linda sa...

Dette var virkelig et herlig armbånd!

ralfefarfars paradis sa...

Takk for hilsen inne hos meg--gleder meg til å se hva du finner på...Nydelig armbånd!!

Marita sa...

Lekkert!!

Maliva`s verden sa...

wow..så lekkert armebånd...Må ta litt lengere kikk inn på din kreative side jeg..Go`kveld til deg fra Maliva

Liv sa...

Dette var jammen et flott armbånd!!