. ...
.
.
Så langt tilbake jeg kan huske har jeg puslet med små og store formgivningsprosjekter. Jeg liker å prøve ut forskjellige materialer og teknikker, og har stor glede i det å lage noe selv etter eget hode.
Stor forkjærlighet har jeg i mulighetene som ligger i naturmaterialer, gjenbruk, det enkle og hverdagslige.
Jeg er utdannet blomsterdekoratør og yrkesfaglærer i design- og håndverk, så min interesse for formgivning er mer enn bare hobby.

Jeg lar meg inspirere av naturen, stemninger, farger, ulike teknikker og materialer.
Jeg finner inspirasjon på nettet, i bøker og omgivelsene rundt meg.

Det gjelder å ha sinnet og øynene åpne og på den måten utfordre seg selv til å skape og formgi.

Her på Fin i Formen vil du for det meste finne produkter jeg lager og ting som inspirerer meg.
Samtidig ønsker jeg å gi inspirasjon og smitte skaperglede. Du vil derfor finne korte (og lengre) forklarende tekster som beskriver fremgangsmåter.
....
Jeg er opptatt av å presentere arbeidene mine på en fin og estetisk måte. Jeg prøver derfor å bruke litt tid på å ta pene bilder. Produkter blir derfor gjerne med meg ut i skogen for å få den riktige stemingen og uttrykket som jeg ønsker.

Hvorfor Fin i Formen.
Når jeg formgir ønsker jeg å gi arbeidene jeg lager fine former. Dessuten blir jeg selv i fin form når jeg kan være kreativ og skapende.

Populære innlegg